piatok 12. decembra 2014

still in warmth

Položím vám otázku, ktorá zrejme už lezie všetkým na nervy. Máte už nakúpené darčeky? Ja som tento rok bola poctivá a začala skôr. Dokonca som si robila aj zoznam (ktorý sa síce trochu menil a škrtalo sa), ale aspoň som mala prehľad. Už len nejaké detaily a je to :) Najhoršie však bolo chodiť po obchodoch zababušená až po uši a vláčiť sa s taškami. To potom máte návaly horka a tešíte sa, keď už vypadnete von do zimy. Vtedy je najlepšie obliecť sa čo najjednoduchšie. Sveter, kabát, šál a hotovo. Ale predsa len nechcem byť chorá a tak počas takýchto dní uprednostňujem teplo a pohodlie. Takže svetre sú moji najlepší kamoši posledných dní.

Let me ask you a question that probably gets on your nerves. Have you already bought Christmas presents? This year I've geared up for the season and started earlier. I even wrote a list (though it needed a little modification later on) but at least I had an overview. Take care of the last details and it's done :) But the worst of all was walking around the shops, wrapped into clothes from head to toe and carrying shoping bags. Then you get too hot and you wanna leave. But I don't want to get sick, that's why I prefer warmth and comfort during these days. So sweaters are my best friends these recent days.

sveter/sweater - ??
rifle/jeans - Zara
kabát/coat - Zara
topánky/shoes - New Look
šál/scarf - no name

Photo: Michal Jakubec

16 komentárov:

  1. Když jsem viděla kolik ti je, tak jsem si myslela, že je ti mnohem míň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa mi stava celkom casto. Niekedy sa ma pytaju, ci mam vobec obciansky :D Asi to budu dobre geny :)

      Odstrániť
  2. krásny kábát! kedy ho mali v zare? Isto nie tento rok lebo presne takéto niečo som zúfalo hľadala no márne :( tíško závidím!

    LadyinBlack

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mas pravdu, bolo to pred dvomi rokmi. Len som tam sla pozriet a nasla jeden kus a to v mojej velkosti a este aj zlacneny zo 70 na 30eur :)

      Odstrániť
  3. Great look! Love this pink and the coat

    XX

    http://www.floortjeloves.com
    http://www.facebook.com/floortjeloves

    OdpovedaťOdstrániť
  4. loving the color mix. and your shoes is so adorable!

    new outfit post here :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. cool look and combo of colors, you're just perfect!
    http://laviecestchic.blogspot.it
    facebook.com/laviecestchic

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Amazing post! I love it:)

    theprintedsea.blogspot.com/2014/12/sheinside-winter-wishlist.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. So warm and stylish, i really love your look!

    http://crazyheelsblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow! I'm so in love with your coat!!!
    Amazing!!

    XX
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krasny kabat,pekna farba :) am

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten šál je veľmi pekný a páči sa mne tá farba Ingrid

    OdpovedaťOdstrániť