streda 25. februára 2015

with this hat the world is prettier

Čas nášho sťahovania sa blíži a viete čo, nemáme nič zbalené až do soboty. Ale bez stresu. Vieme to zvládnuť za pár minút. Čoskoro tu bude všade neporiadok, ale ja už som si upratala aspoň v hlave a nechala veci plynúť. Takže sa snažím myslieť na pozitívne a pekné veci. A preto chcem dnes hovoriť o klobúkoch. Nielenže sú veľmi v kurze, ale s dobrým klobúkom nič nepokazíte. Vždy som ich milovala. Veľa ľudí ich zbožňuje, ale nemajú odvahu ich nosiť. Nie všetky typy pasujú každému a potom sa v nich necítite príjemne. Áno, niekedy tiež mávam tieto hlúpe pocity. A taktiež mám menšiu hlavu, čiže mi je väčšina klobúkov priveľká. Ale teraz poznám jeden trik ako klobúk zmenšiť. Ďakujem kamarátovi Michalovi, že mi ukázal ako na to. Neviem sa dočkať až si kúpim nejaký nový, ktorý bude môj nový kamarát a tiež oživí aj ten najnudnejší outfit. A mimochodom, teším sa na jar. Bola som veľmi prekvapená ako bolo cez víkend teplo. Tak ma to príjemne naladilo :)

The time of our moving is approaching and you know what, we have nothing packed until Saturday. But no stress. We can manage it in a few minutes. It's going to be mess soon but I've cleared my mind and let the things run. So I am trying to think about positive and nice things. That's why I want to talk about hats now. Not only that they are very fashionable, but with a good hat you can nothing to spoil. I've always loved it. Many people do but don't have a courage to wear them. Not all types fits to everyone and don't feel comfortable in it. Yes, sometimes I have these stupid feelings too. And also I have smaller head, so almost all hats are bigger for me. But now I know one perfect trick to decrease hat. Thanks to my friend Michal who showed me how to do it. I can't wait to buy some new one, which will be my new friend and also brighten the humdrum outfit. And by the way I'm looking forward spring. I was very surprised how hot was last weekend. I'm so pleasantly tuned :)

tričko/t-shirt - H&M
rifle/jeans - Cross jeans
kabát/coat - F&F
šál/scarf - H&M
tenisky/sneakers - Converse
taška/bag - 
klobúl/hat - Lindex

Photos by: Escorpi photography

22 komentárov:

  1. great look! love your hat!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. you look so pretty, I love your blue coat
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. i love a good hat and yours is definitely one of them!
    gorgeous outfit
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow! Yo look amazing. Perfect outfit :)

    lovelyforme.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je úžasný outfit a ten klobouk ti padne! Chtěl bych taky nějaký, co mi bude slušet, no zatím jsem ve všech vypadal komicky..

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to si aj ja najprv myslim o sebe a potom sa s tym nejak zžijem :D

      Odstrániť
  6. Krasny outfit aj klobuk :) mam podobny problem s malou hlavou, mohla by si sa prosim podelit o ten trik na zmensenie ? :)
    Klaudia

    OdpovedaťOdstrániť
  7. S klobukmi to mam aj ja rovnako, chcem si kupit ale neviem kde by som ho nosila :D aa tento sal je uplne uzasny velmi sa mi paci ;) aa vies co, ja by som si dala k tomuto outfitu vzhladom na dlzku kabatiku radsej opetky, aby ta trosku predlzili, cize by outfitu dodali aj ráznost a eleganciu :) ale som rada ze mas ten klobuk, snad sa to rozbehne viac a viac ;)

    www.dominikamakarova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. you look just wonderful! such a great combo, the colors matches perfect together!
    happy saturday!

    http://www.getcarriedaway.net

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vyzeráš krásne a veľmi ti to pristane. Ja klobúky moc nenosím, ale chcela by som to napraviť :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Perfect coat! *o* You look great.

    I hope that you visit my blog too and maybe follow: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    Have a nice day!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. so beautiful.You look lovely
    love that hat and the handbag
    kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Lovely photos, I'm really loving that hat!

    - Liz
    www.LizLizo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krasny klobuk, pristane ti. Aj ja rada nosim klobuky.:) am

    OdpovedaťOdstrániť
  14. vyzeras naozaj skvele a milujem túto kombináciu farieb :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. I love this total look. <3

    McRon Neall
    http://mcronneall.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. pretty outfit
    http://fashionillustrationsbymc.altervista.org/

    OdpovedaťOdstrániť